Guasti cumuni è metudi di risoluzione di prublemi di a macchina di prova di compressione

A macchina di prova di compressione hà principalmente trè funzioni: prova di forza di compressione, prova di forza di stacking, è prova di conformità di pressione.U strumentu adotta servomotori è drivers impurtati, grandi schermi LCD touch screen, sensori d'alta precisione, microcomputer monochip, stampanti è altri cumpunenti avanzati in casa è in l'esteru.Hà e caratteristiche di l'aghjustamentu di a velocità cunvene, un funziunamentu simplice, una alta precisione di misurazione, un rendimentu stabile è funzioni cumplete..Stu strumentu hè un sistema di prova di meccatronica à grande scala chì richiede alta affidabilità.U disignu adotta sistemi di prutezzione multipli (prutezzione di software è prutezzione di hardware) per fà u sistema più affidabile è più sicuru.

 

U fallimentu di a macchina di prova di compressione hè spessu manifestatu nantu à u pannellu di visualizazione di l'urdinatore, ma ùn hè micca necessariamente un fallimentu di software è computer.Duvete analizà cù cura, attente à ogni dettagliu, è furnisce quant'è più infurmazione pussibule per a risoluzione di i prublemi finali.Per piacè procedi in ordine per i seguenti metudi di risoluzione di i prublemi:

1.U software spessu crash: u hardware di l'urdinatore hè difettu.Per piacè riparà l'urdinatore secondu l'istruzzioni di u fabricatore.Fallu di u software, cuntattate u fabricatore.Questu succede durante l'operazione di u schedariu?Ci hè un errore in u funziunamentu di u schedariu, è ci hè un prublema cù u schedariu estratti.Consultate l'istruzzioni pertinenti per l'operazione di u schedariu in ogni capitulu.

sdf

 

2. A visualizazione di u puntu zero di a forza di prova hè caòtica: verificate se u filu di terra (à volte micca) installatu da u fabricatore durante a debugging hè affidabile.Ci hè un grande cambiamentu in l'ambiente, a macchina di prova deve travaglià in un ambiente senza interferenza elettromagnetica evidenti.Ci sò ancu esigenze per a temperatura è l'umidità di l'ambiente, fate cunsultà u manual di l'ospiti.

 

3. A forza di prova mostra solu u valore massimu: se u buttone di calibrazione hè in u statu pressatu.Verificate e cunnessione.Verificate se a cunfigurazione di a carta AD in "Opzioni" hè cambiata.L'amplificatore hè dannatu, cuntattate u fabricatore.

 

4. U schedariu guardatu ùn pò esse truvatu: U software hà una estensione predeterminata di u schedariu fissu per difettu, sia una altra estensione hè inserita durante u almacenamiento.Sia u cartulare almacenatu hè cambiatu.

 

5. U software ùn pò esse cuminciatu: verificate se u dongle di u software hè stallatu nantu à u portu parallelu di l'urdinatore.Chiudi altri prugrammi software è riavvia.I schedarii di u sistema di stu software sò persi è deve esse reinstallati.U schedariu di u sistema di stu software hè dannatu è deve esse reinstallatu.Cuntattate u fabricatore.

 

6. L'impresora ùn stampa micca: Verificate u manuale di l'impresora per vede s'ellu l'operazione hè curretta.Se a stampante curretta hè sceltu.

 

7. Altri, cuntattate u fabricatore in ogni mumentu è fate un registru.

Mandate u vostru messagiu à noi:

INCHIESTA ORA
  • * CAPTCHA:Per piacè selezziunate uCori


Tempu di post: 27-May-2021
Chat in ligna WhatsApp!