DRICK NEXT EXHIBITION- CHINAPLAS

L'11 d'aprile di u 2019 Shanghai International Soft Package Exhibition hà chjusu in Shanghai New International Expo Center.Shandong Drick Instruments Co., Ltd hà attrattu i clienti domestici è stranieri per via di a specializazione di u produttu, a diversificazione, a stabilità è a tecnulugia di punta.Hà ottenutu un grande successu in questa mostra.
014 (1)
Dopu avè finitu cù successu l'Exhibition International Soft Package di Shanghai, Drick hà da participà à Chinaplas Expo-2019 à Guangzhou da u 21 di maghju à u 24 di maghju.U nostru indirizzu hè: Hall-1.2, Booth- M55.Benvenuti novi è vechji clienti à visità noi.

Chinaplas Expo hè attualmente a più grande mostra di l'industria di plastica è gomma in Asia.Hè una piattaforma unica per l'acquistu cummerciale è u scambiu di tecnulugia.A mostra hè ricca di cuntenutu, selezziunendu a tecnulugia meccanica calda è a tecnulugia di materiale, è esplurà rapidamente a nova tecnulugia è e caratteristiche caratteristiche in l'industria.Da materiali d'alta prestazione à bio-plastiche;da e linee di pruduzzione automatizata à l'equipaggiu di riciclamentu, avemu tutti i tipi di tecnulugia aghjurnata per furnisce una suluzione cumpleta à stu tipu di Industria.
03 (1)
Shandong Drick Instrument Co., Ltd. hà pruvatu l'industria di gomma è plastica per 16 anni è hè stata premiata u Certificatu di l'Intraprisa High-Tech di Shandong, u Certificatu di Software è u Certificatu SGS per furnisce solu solu solu per i clienti.A nostra qualità prufessiunale è u serviziu attentu anu guadagnatu a fiducia è u sustegnu di i clienti domestici è stranieri, è anu furnitu equipaghji di prova prufessiunale è soluzioni di prova per decine di millaie d'utilizatori in casa è à l'esteru.Drick hè un fornitore d'equipaggiu affidabile per u sviluppu di novi materiali, teste di pruprietà fisica, ricerca di l'insignamentu, cuntrollu di qualità è ispezione in entrata.

02)

À u situ di a mostra, presenteremu una varietà di strumenti di prova prufessiunali per i clienti novi è vechji: a macchina di prova d'impattu di pendulu di fasciu simplice digitale pò calculà automaticamente a putenza d'impattu secondu l'angolo di crescita di pendulu è visualmente visualmente a curva originale.Adopta u cuntrollu di micro-computer, pannellu operativu di schermu di culore di 8 inch, processore ARM d'alta velocità, altu gradu d'automatizazione, acquisizione rapida di dati, misurazione automatica è funzioni di ghjudiziu intelligente, è assai altri strumenti di teste industriali, cum'è a macchina di compressione. , chì pò esse cumpletu automaticamente in u prucessu di prova.À quellu tempu, vi purteremu una festa di prudutti!

Hè un onore di esse datu u privilegiu di invità à sta mostra.Speremu chì uttene sta mostra è saria un grande piacè di scuntràvi quì.

 

Mandate u vostru messagiu à noi:

INCHIESTA ORA
  • * CAPTCHA:Per piacè selezziunate uAviò


Tempu di post: Apr-19-2019
Chat in ligna WhatsApp!