Shandong Drick Instruments Company Ltd hà finitu cù successu a mostra Chinaplas-2019

L'Esposizione Internaziunale di Gomma è Plastica CHINAPLAS di quattru ghjorni 2019 hà chjusu oghje cù successu.Cum'è un impurtante avvenimentu di l'industria di gomma è plastica di l'annu, a mostra di gomma è plastica di quist'annu hà stabilitu un novu record in a so storia di crescita sia in termini di scala di mostra è di qualità di mostra.
81
Sicondu statistiche ufficiali, u numeru di i visitori d'oltremare rapprisentanu u 25,3% di i visitori in u primu ghjornu, chì era basicamente u listessu cum'è l'audienza d'oltremare di l'Exhibition Guangzhou 2017.Hè un super avvenimentu in l'industria di gomma è plastica.Cum'è una piattaforma di visualizazione è cumunicazione d'alta tecnulugia di alta qualità, "CHINAPLAS 2019 Chinaplas" hà lanciatu più di 180 tecnulugii hot spot globale o asiatiche, è hà liberatu eccellenti plastichi d'altu rendiment è soluzioni di fabricazione intelligente.Inject novu putere è nova vitalità in u sviluppu di l'industria "plastica".Felicitamu sinceramente 2019 Chinaplas per u so successu!

82

Per Shandong Drick Instruments Co., Ltd., sta mostra ùn hè micca solu un festival per l'industria, ma ancu un locu per allargà a nostra attività in u mercatu domesticu è d'oltremare!A mostra in Shandong Drick hà guadagnatu l'aspettattivi di u publicu è hà fattu bè.Shandong Drick Instruments Co., Ltd. è i so prudutti sò stati assai apprezzati è ricunnisciuti da parechji cumpratori.

L'atmosfera cálida di l'esposizione spessu facia un piccu, chì mostra a so popularità.Avemu un gran numaru di risorse impurtanti di i clienti;parechji clienti anu righjuntu l'intenzione di compra in u locu.U più impurtante, avemu purtatu cumenti preziosi da parechji utilizatori finali è grossisti / distributori.Avà rivedemu inseme i mumenti maravigliosi di sta mostra !

83 84
In l'ultimi anni, Shandong Drick hà fattu un sviluppu longu in l'industria di i strumenti di prova è hà una certa crescita di marca.Questa mostra hè high-end, prufessiunale è precisa.Drick da a Pruvincia di Shandong hè ghjuntu preparatu è vultatu cun grande entusiasmu, lascendu una marca forte in questa Mostra Internaziunale di Gomma è Plastica.Spiegà a "vitezza è a passione" chì l'imprese di scienza è tecnulugia duveranu avè in una nova era!È a fiducia à longu andà di i clienti domestici è stranieri, senza dubbitu, mostra ancu a so forte crescita tecnologica è a forza di u produttu.
86
Drick hà da participà à CHINAPLAS 2020. L'annu dopu DRICK hà da vene cù novi prudutti è aghjurnà a tecnulugia da allora?Per piacè aspettate è vede!

Mandate u vostru messagiu à noi:

INCHIESTA ORA
  • * CAPTCHA:Per piacè selezziunate uAviò


Tempu di post: 29-May-2019
Chat in ligna WhatsApp!