Breve introduzione di l'incubatore à temperatura constante à l'acqua

655

L'incubatrice à prova d'acqua DRK655 hè un dispositivu di temperatura constante d'alta precisione, chì pò esse usatu per u tissutu di a pianta, a germinazione, u cultivo di piantini, u cultivo microbicu, l'allevamentu d'insetti è di i picculi animali, a misurazione di BOD per teste di qualità di l'acqua, è altri scopi.Test à temperatura constante.Hè un equipamentu ideale per i dipartimenti di pruduzzione, ricerca scientifica è educazione di ingegneria genetica biologica, medicina, agricultura, silvicultura, scienza ambientale, zootecnia, prudutti acquatici, etc.

 

Caratteristiche di l'incubatrice impermeable DRK655:

 

1. Microcomputer Controller PID, se a temperatura in a scatula supera u valore stabilitu o u nivellu di l'acqua di a giacca d'acqua hè troppu altu o troppu bassu, un alarme audible è visuale serà automaticamente emessu, è u riscaldamentu si ferma à pocu acqua. livellu.

 

2. A vitezza di u fan circulante hè cuntrullata automaticamente per evitari a vitezza eccessiva durante a prova.

 

volatilizazione di u sample.

 

3. Ci hè una porta di vetru per l'osservazione faciule in a porta di scatula.Quandu a porta di vetru hè aperta, a brisa circula è riscalda

 

Stop automaticu, senza svantaghju di overshoot.

 

4. Studio d'acciaio inossidabile, u metudu di riscaldamentu a prova d'acqua, a temperatura uniforme, è pò ancu esse mantene dopu a mancanza di energia.

 

L'effettu di mantene una temperatura constante per un bellu pezzu hè megliu cà quellu di un incubatore di temperatura constante generale.

 

5. Sistema di alarme di limitu di temperatura indipendente, se a temperatura supera u limitu, serà automaticamente interrotta per assicurà a sicurità di l'esperimentu.

 

Corre senza incidente.(opcional)

 

6. Pò esse furnitu cù una stampante o interfaccia RS485, chì pò esse usata per cunnette à una stampante o un urdinatore, è ponu registrà i cambiamenti di i paràmetri di a temperatura.(opcional)

Mandate u vostru messagiu à noi:

INCHIESTA ORA
  • * CAPTCHA:Per piacè selezziunate ustella


Tempu di Post: 31-May-2022
Chat in ligna WhatsApp!