Calibrazione di u sensoru di a macchina di prova di compressione

U tester di compressione di cartone di schermu di culore di toccu adopta l'ultimu sistema integratu ARM, un grande display LCD di cuntrollu di culore, amplificatore, convertitore A / D è altri dispositi adoptanu l'ultime tecnulugia, cù alta precisione è alta risoluzione.Simulendu l'interfaccia di cuntrollu di u microcomputer, l'operazione hè simplice è còmuda, chì migliurà assai l'efficienza di a prova.A macchina di compressione di cartone cuntrullata da l'instrumentu di misurazione è di cuntrollu hè u strumentu di basa per a prova di rendiment di forza di compressione, a prova di prestazione di forza di stacking, è a prova di prestazione di conformità di pressione di i prudutti finiti per imballaggi chjuchi è medii.Hà un rendiment stabile è funzioni cumplete.Hè cuncepitu cù sistemi di prutezzione multipli (prutezzione di software è prutezzione di hardware), più affidabili è più sicuri.

sda

Calibrazione di u sensoru di a macchina di prova di compressione:

(1) Impostazione di u valore di destinazione di calibrazione: U valore di calibrazione predeterminatu 1 hè 50% di a scala completa di u sensoru, u valore di destinazione 2 hè 10% di a scala completa, è u valore di destinazione 3 hè 90% di a scala completa.U valore di destinazione di calibrazione pò ancu esse stabilitu da ellu stessu cum'è necessariu.

Trè minuti dopu chì l'instrumentu hè energizatu, hè calibratu cù un dinamometru standard di terza classe.

(2) I passi sò i seguenti:

  1. Fighjate u valore di destinazione di calibrazione.
  2. Installa u dinamometru standard, carricà à u valore nominale di a macchina di prova trè volte, è poi scaricallu.
  3. Impostate a velocità di a piastra superiore in modu ragiunate: tocca a casella di input "Velocità" per stabilisce a velocità di a piastra superiore.
  4. Aghjustate a velocità di muvimentu di u pianu superiore per fà u valore standard di dinamometru uguale à u valore di destinazione calibratu 1, è toccu u buttone "stop" per piantà u muvimentu di u pianu superiore.
  5. Toccate u buttone "Calibrazione di sensori" per calculà automaticamente u coefficient di calibrazione.
  6. A calibrazione hè cumpleta.

Mandate u vostru messagiu à noi:

INCHIESTA ORA
  • * CAPTCHA:Per piacè selezziunate uCamion


Tempu di post: May-10-2021
Chat in ligna WhatsApp!