Caratteristiche è applicazione di u strumentu di sigillatura

U strumentu di sigillatura hè un novu tipu di strumentu intelligente chì hè studiatu è sviluppatu da a nostra sucietà secondu i normi naziunali pertinenti è adopra cuncepimentu di designu meccanicu mudernu è tecnulugia di trasfurmazioni di microcomputer per cuncepisce cun cura è raghjone.Hè adattatu per a prova di sigillatura di imballaggi flessibili in l'industria alimentaria, farmaceutica, chimica di ogni ghjornu è altre industrie.

Caratteristiche di u produttu

U strumentu di sigillatura hè simplice di uperà, u disignu di a forma di l'instrumentu hè unicu è novu, faciule d'osservà i risultati sperimentali, cuntrollu di microcomputer, display di cristalli LIQUIDI, pannellu di operazione in PVC, gradu di vacuum di prova digitale predefinitu è ​​tempu di mantene in vacuum, cumpunenti pneumatici impurtati, automaticu. pressione constante, fine automatica di a prova, scaricamentu automaticu di soffiu in daretu.

L'applicazione di u produttu

Rilevazione di fughe di qualità di sigilli, prova di integrità di pacchettu, rilevazione di microfughe, rilevazione di fughe di sacchetti, rilevazione di pacchetti di tappi di bolle, rilevazione di bottiglia / contenitore, rilevazione di fughe di CO2.

1, industria alimentaria: imballaggio in sacchetti morbidi: sacchetti di latte in polvere, furmagliu, bar / sacchetti di caffè, torte di luna, sacchetti di condimenti, snack food, sacchetti di tè, sacchetti di risu, patatine fritte, torte, cibi gonfi, sacchetti Tetra Pak, bagnati tovaglioli di carta, sementi di melone... ogni forma, ogni materiale, ogni dimensione di sacchetti alimentari.Imballaggi semiduri: carne fritta, insalata di frutta è verdura, vassoi, lattine morbidi, iogurt, ketchup, vaschette di patatine fritte (snack food), gelatina... imballaggi semiduri di ogni forma, materiale è dimensione.Imballaggi duri: latte in polvere in conserve, buttigli di bevande, tamburi d'oliu, lattine, biscotti in scatola, buttigli di caffè, lattine, buttigli di condimentu ... qualsiasi forma, qualsiasi materiale, ogni dimensione di imballaggio duru.

2, industria farmaceutica: cuntainer chjusu: bottiglia xillin, buttiglia ampoule, siringa, liquidu orale, saccu sterile, saccu / buttiglia di infusione, iniezione, polvere, buttiglia BFS, buttiglia API, buttiglia BPC, buttiglia FFS è altri contenitori sigillati di qualsiasi forma, ogni materiale, ogni taglia.Imballaggio blister: mostra di polvere, tableta, capsula, lenti di cuntattu, etc. in forma di imballaggio blister.Imballaggio di picculu spaziu di testa: imballaggio cù un picculu spaziu di testa cum'è l'imballaggio di granuli è una piccula dosa di polvere farmaceutica.

3, Altri: Tyvek, foglia d'aluminiu, gocce per l'ochji, etc.

Mandate u vostru messagiu à noi:

INCHIESTA ORA
  • * CAPTCHA:Per piacè selezziunate uCori


Tempu di post: 27-aug-2021
Chat in ligna WhatsApp!