Classificazione è principiu di funziunamentu di u tester di tensione horizontale

A macchina di prova di tensione horizontale adopta a struttura horizontale di a macchina principale, chì hè adattata per pruvà e proprietà di tensione di carta, film plasticu, film compositu, materiali di imballaggio flessibile plasticu è altri prudutti;si pò dinù ghjunghje sin'à 180-gradu peeling, forza di sigillatura di calore, allungamentu di forza custanti, allungamentu custanti, è altri testi, allungamentu spaziu 500mm (pò esse persunalizatu);misurà a forza di trazione di carta, a forza di trazione, l'allungamentu, a lunghezza di rottura, l'assorbimentu di l'energia di tensione, l'indice di tensione, l'indice d'assorbimentu di l'energia di trazione, In particulare, si ponu sentu quantità minuscule.A macchina di prova di tensione horizontale hè sviluppata è cuncepita nantu à a basa di a macchina di prova di tensione verticale, chì risponde à i bisogni di i clienti per u spaziu di tensione.

A macchina di prova di tensione horizontale hè principalmente divisa in duie categorie: macchina di prova di tensione horizontale elettronica è macchina di prova di tensione horizontale idraulica.Ci sò dui tipi di macchine di prova di tensione.

 

E specificazioni di a macchina di prova di tensione horizontale elettronica sò principalmente: 500N pò esse persunalizatu, u spaziu di tensione pò esse cuncepitu secondu i bisogni di l'utilizatori, è pò esse persunalizatu da 1,5 metri;

 

A macchina di prova di trazione horizontale idraulica hè generalmente adattata per esemplari longu cù grandi carichi o prove di trazione chì necessitanu una corsa.E specificazioni principali ponu esse persunalizate secondu e esigenze, è u spaziu di tensione pò esse persunalizatu da 2 metri.

 

principiu di funziunamentu:

 

Hè u pruduttu di a cumminazzioni di tecnulugia elettronica muderna è tecnulugia di trasmissione meccanica.Hè un strumentu di teste di precisione à grande scala chì utilizeghja cumplettamente i punti di forza di e proprietà elettromeccaniche è meccaniche.Pò eseguisce teste di pruprietà di trazione nantu à diversi materiali.Rapidu è cusì.U travagliu affidabile, alta efficienza, ponu visualizà, arregistrà è stampà e dati di prova in tempu reale.

 

Caratteristiche di a macchina di prova di trazione orizzontale:

 

1. U mekanismu di trasmissioni adopta doppia guida lineare è viti di bola, è a trasmissione hè stabile è precisa;u mutore stepper hè aduttatu, chì hà pocu rumore è cuntrollu precisu;

 

2. Full-touch display LCD grande-schermu, menu Chinese è inglese.Display in tempu reale di forza-tempu, forza-deformazione, forza-spostamentu, etc. durante a prova;l'ultimu software hà a funzione di visualizazione in tempu reale di curve di tensione;l'instrumentu hà capacità di visualizazione, analisi è gestione di dati putenti.

 

3. Aduttà un cunvertitore AD 24-bit d'alta precisione (risoluzione finu à 1/10.000.000) è una cellula di carica d'alta precisione per assicurà a rapidità è a precisione di a cullizzioni di dati di forza di l'instrumentu;

 

4. Adoptate stampante integrata modulare, installazione faciule è fallimentu bassu;stampante termale;

 

5. Ottene i risultati di a misurazione direttamente: Dopu à cumplettà un inseme di esperimenti, hè cunvenutu per visualizà direttamente i risultati di a misurazione è stampà u rapportu statisticu, cumpresu u valore mediu, a deviazione standard è u coefficient di variazione.

 

6. Altu gradu d'automatizazione: U disignu di l'instrumentu adopra i dispositi avanzati in casa è in l'esteru, è u microcomputer eseguisce sensazioni di l'infurmazioni, trasfurmazioni di dati è cuntrollu di l'azzione, è hà e caratteristiche di resettore automaticu, memoria di dati, prutezzione di sovraccarichi è difetti. diagnosi.

 

7. Multifunzione, cunfigurazione flexible.

Mandate u vostru messagiu à noi:

INCHIESTA ORA
  • * CAPTCHA:Per piacè selezziunate ustella


Tempu di Postu: Aug-26-2022
Chat in ligna WhatsApp!