Guasti cumuni è suluzione di tester di compressione di cartone

Utester di compressione di cartone hè una macchina di prova prufessiunale per pruvà a prestazione di compressione di cartoni.Hè adattatu per a prova di compressione di scatuli ondulati, scatuli di favo è altre scatuli di imballaggio.È hè adattatu per a prova di compressione di barili di plastica (oliu comestible, acqua minerale), barili di carta, cartoni, latti di carta, barili di cuntenituri (barili IBC) è altri cuntenituri.

I difetti cumuni è i metudi di risoluzione di i prublemi di e macchine di compressione di cartone: U fallimentu di a macchina di prova hè spessu manifestatu nantu à u pannellu di visualizazione di l'urdinatore, ma ùn hè micca necessariamente un fallimentu di software è computer.Avete da analizà cù cura, attente à ogni dettagliu, è furnisce quantu pussibule per a risoluzione di i prublemi finali.assai infurmazione.

 sdf

Segui questi metudi di risoluzione di prublemi in ordine:

1. U prugrammu spessu crashes:

fallimentu hardware di l'urdinatore.Riparate l'urdinatore secondu e struzzioni di u fabricatore.Fallu di u software, cuntattate u fabricatore.Se sta situazione si verifica durante l'operazione di u schedariu.Ci hè statu un errore in l'operazione di u schedariu è ci hè statu un prublema cù u schedariu estratti.Vede ogni capitulu per struzzioni nantu à l'operazioni di i schedari.

 

2. A visualizazione di u puntu zero di a forza di prova hè caòtica:

Verificate se u filu di terra (a volte micca) installatu da u fabricatore durante a debugging hè affidabile.L'ambiente hà cambiatu assai.A macchina di prova deve travaglià in un ambiente senza interferenze elettromagnetiche evidenti.Ci hè ancu esigenze per a temperatura è l'umidità di l'ambiente, vede u manual di l'ospiti.

 

3. A forza di prova mostra solu u valore massimu:

Sia u buttone di calibrazione hè pressatu.Verificate ogni cunnessione.Verificate se a cunfigurazione di a carta AD in "Opzioni" hè cambiata.L'amplificatore hè dannatu, cuntattate u fabricatore.

 

4. U schedariu guardatu ùn pò esse trovu:

U software hà una estensione di file predeterminata fissa per difettu, sia un'altra estensione hè inserita quandu si salva.Sia u cartulare almacenatu hè cambiatu.

 

5. U prugrammu ùn pò esse principiatu:

Verificate se u software hè stallatu nantu à u portu parallelu di l'urdinatore.Chiudi altri prugrammi software è riavvia.I schedarii di u sistema di stu software sò persi è deve esse reinstallati.I schedarii di u sistema di stu software sò dannighjati è devenu esse reinstallati.Cuntattate u fabricatore.

Mandate u vostru messagiu à noi:

INCHIESTA ORA
  • * CAPTCHA:Per piacè selezziunate uChjave


Tempu di post: 29-06-2022
Chat in ligna WhatsApp!