Caratteristiche di u tester di forza di stacking cartone

A macchina di prova di forza di stacking di cartone hè u strumentu di basa per pruvà a prestazione di forza di compressione di scatuli ondulati (vale à dì, l'equipaggiu di prova di imballaggio).Hè adattatu per a resistenza à a pressione, a deformazione è a prova di stacking di scatuli ondulati, scatuli di cartone di favo è altri pacchetti.Barili di plastica, buttigli d'acqua minerale Adatta per a prova di pressione di barili è cuntenituri imbottigliati.

1

Caratteristiche di a macchina di prova di forza di stacking di cartone:

1. U sistema hè cuntrullatu da u microcomputer, cù u pannellu di uperazione touch screen di ottu-inch, un processatore ARM d'alta velocità, un altu gradu d'automatizazione, una acquisizione rapida di dati, una misurazione automatica, una funzione di ghjudiziu intelligente, è u prucessu di prova hè cumpletu automaticamente.

2. Furnisce 3 metudi di prova: forza massima di triturazione;impilà;rispettu di pressione.

3. U schermu mostra dinamicamente u numeru di mostra, a deformazione di mostra, a pressione in tempu reale è a pressione iniziale.

4. Disegnu di struttura aperta, doppia vite, doppia colonna di guida, cù riduzzione per guidà a cinturione per riduce a velocità, un bonu parallelismu, una bona stabilità, una forte rigidità è una longa vita di serviziu.

5. Adopta u cuntrollu di u servomotore, alta precisione, pocu rumore, alta velocità è altri vantaghji;L'instrumentu hà un posizionamentu precisu è una risposta veloce veloce, chì risparmia u tempu di prova è migliurà l'efficienza di a prova.

6. Aduttà 24-bit cunvertitore AD high-pricisione (risoluzione sin'à 1/10,000,000) è cellula di carica high-pricisioni à assicurà a rapidità è accuratezza di cullizzioni di dati di forza strumentu.

7. Cunfigurazioni intelligenti cum'è a prutezzione di u viaghju di limitu, a prutezzione di sovraccarichi, è l'indicazione di difetti assicuranu a sicurezza di l'operazione di l'utilizatori.Dotatu di una micro-impresora, hè cunvene per a stampa di dati è output.

8. Pò esse cunnessu à u software di l'urdinatore, cù a funzione di visualizazione in tempu reale di curva anti-compressione è gestione di analisi di dati, almacenamiento, stampa è altre funzioni.

9. Diversi modi di travagliu:

Test di forza: pò misurà a resistenza massima di pressione di a scatula.Hè adattatu per a forza massima quandu diverse scatuli ondulati, scatuli di cartone di favo è altri pacchetti sò sfracicati.

Test di valore fissu: U rendiment generale di a scatula pò esse rilevatu secondu a pressione stabilita.Hè adattatu per a prova di conformità di diverse scatuli ondulati, scatuli di favo è altri prudutti di imballaggio.

Test di stacking: secondu i requisiti di i standard naziunali, ponu esse realizati testi di stacking in diverse cundizioni.Hè adattatu per a prova di stacking di diverse scatuli ondulati, scatuli di nido d'ape è altri pacchetti.

Mandate u vostru messagiu à noi:

INCHIESTA ORA
  • * CAPTCHA:Per piacè selezziunate uCasa


Tempu di posta: Jul-08-2022
Chat in ligna WhatsApp!