Caratteristiche di Film Tensile Tester

A macchina di tensione di film hè largamente usata in l'allungamentu, a compressione, a curvatura è a cisatura di metalli è materiali non metallici cum'è gomma, plastica, pelle, filu è cable, tela, fibra, carta, film, cordone, tela, non-tessuti. tela, filu d'acciaio è cusì.Tear, sbuccia, aderenza è altre teste.Tecnulugia avanzata è altu gradu d'automatizazione.Macchina di tensione di film Questa macchina di tensione hè adatta per allungamentu, sbucciatura, strappatura, termosaldatura, fibra, fibra di seta, legame è altre teste di rendiment.

Modi di prova: Test di Tensile, Tensile Strength and Elongation, Breaking Force and Elongation, Heat Seal Strength, Tear Strength, 180 ° Peel and 90 ° Peel.

1

Caratteristiche di a macchina di tensione di film:

1. L'instrumentu adopta una vite di bola d'alta precisione, a trasmissione hè stabile è precisa;u servomotore impurtatu hè utilizatu, cù pocu rumore è cuntrollu precisu

 

2. Display LCD grande-schermu, menu Chinese.Display in tempu reale di forza-tempu, forza-deformazione, forza-spostamentu, etc. durante a prova;l'ultimu software hà una funzione di visualizazione in tempu reale;l'instrumentu hà capacità di visualizazione, analisi è gestione di dati putenti.

 

3. Adoptate un convertitore AD 24-bit d'alta precisione (risoluzione finu à 1/10.000.000) è una cellula di carica d'alta precisione per assicurà a rapidità è a precisione di a raccolta di dati di forza di l'instrumentu.

 

4. Adopta una stampante integrata modulare, chì hè faciule d'installà è hà pocu fallimentu;stampante termica.

 

5. Ottene i risultati di a misurazione direttamente: Dopu à cumplettà un inseme di esperimenti, hè cunvenutu per visualizà direttamente i risultati di a misurazione è stampà u rapportu statisticu, cumpresu u valore mediu, a deviazione standard è u coefficient di variazione.

 

6. Altu gradu d'automatizazione: U disignu di l'instrumentu adopra i dispositi avanzati in casa è in l'esteru, è u microcomputer eseguisce sensazioni di l'infurmazioni, trasfurmazioni di dati è cuntrollu di l'azzione, è hà e caratteristiche di resettore automaticu, memoria di dati, prutezzione di sovraccarichi è difetti. diagnosi.

 

7. Multifunzione, cunfigurazione flexible.

Mandate u vostru messagiu à noi:

INCHIESTA ORA
  • * CAPTCHA:Per piacè selezziunate uCasa


Tempu di Postu: Set-06-2022
Chat in ligna WhatsApp!