I più venduti di lugliu: Fluter verticale

Vertical Fluter (cunnisciutu ancu com'è corrugatore di carta corrugata) hè carta di basa ondulata dopu carta di basa ondulata (chjamata carta ondulata);Strumentu di flauta hè preparatu quandu a carta di corrugated core hè testata per a pressatura di corrugated core flat (CMT) è di pressing verticale ondulata (CCT) Campioni utilizati per pressà forme d'onda corrugated standard (vale à dì corrugated core corrugated laboratory).A forza di compressione piatta (CMT) è a forza di compressione verticale (CCT) di a carta di basa di corrugated core pò esse misurata dopu chì a carta corrugated core hè ondulata cù un tester di compressione di computer.U tester di flauta hè adattatu per pressà forme d'onda ondulate standard (vale à dì, corrugazione di laboratoriu di carta di basa di core ondulata) quandu si misura a forza di compressione piatta di carta di basa di core ondulata.Equipamentu di prova ideale per istituzioni è altri dipartimenti.

1

Norme tecniche: QB1061, GB/T2679.6, ISO7263, TAPPI T809

Caratteristiche di u tester di flauta:

1. U controller di temperatura d'alta precisione aghjusta accurately a temperatura, è u modu di cuntrollu PID cù modu di compensazione automatica di a temperatura.

2. Velocità di risposta veloce è alta precisione di u statu fermu.

3. Display digitale di a temperatura attuale è a temperatura stabilita, cù u dispositivu di prutezzione di a temperatura eccessiva, i paràmetri stabiliti ponu esse memorizatu in autumàticu dopu a mancanza di energia, è avè una funzione d'auto-tuning paràmetru.

4. Ingranaggi corrugated di cobre finitu anu una grande capacità di calore, un bonu trasferimentu di calore è resistenza à l'usura.U buttone standard hè sensibile è durable, è a carta di basa corrugata hè automaticamente corrugata.

Mandate u vostru messagiu à noi:

INCHIESTA ORA
  • * CAPTCHA:Per piacè selezziunate utazza


Tempu di post: Jul-29-2022
Chat in ligna WhatsApp!