Principiu è caratteristiche di u tester tactile di tissu

Attraversu a simulazione di movimenti di u tessulu toccu a manu, cum'è tira, pressa, pizzica, impasta è strofinamentu, u spessore di u tessulu, a curvatura, a compressione, a frizione è e proprietà di trazione sò testate, è i cinque indicatori quantitativi di spessore, dolcezza, rigidità, liscia è a strettezza sò ottenute per valutà obiettivamente u stilu cumpletu di a manu di u tela.Adatta per i prudutti generali di fiocchi di fibra: tessili tessili, tessili di casa, tessuti non tessuti, filati, interni di l'automobile, pelle, carta, etc.

1

Principiu di prova di u tester Touch Tessutu:

 

Simuleghja u prucessu di sensazione subjectiva di a manu umana nantu à a tela.Tutti l'indenters utilizati sò forme cilindriche chì simulanu i diti umani cù linee fini, chì sò usati per simulà l'impronte digitali.L'indenter adopta ancu a forma di unu sopra è dui sottu per simulà u prucessu di u toccu umanu.U sistema quantifica l'indici currispundenti attraversu teste fisiche di u materiale, cum'è compressione, curvatura, attritu è ​​tensione, è ottene u spessore di compressione di a superficia, a morbidezza SF, a rigidità ST, a liscia SM è a tenuta LT, è poi valuta u stilu cumpletu di u tissu.

 

1. Indice di spessore, u grossu di u tela cumpressu da a superficia curva.

 

2. In u primu stadiu, a superficia hè cumpressa per ottene u modulu di cumpressione è a deformazione di cumpressione, chì sò spressi cum'è a dolcezza SF.

 

3. In a seconda tappa, a prova di curvatura ottene u massimu di curvatura, u modulu di curvatura, u travagliu di curvatura, etc., chì hè spressione cum'è rigidità ST.

 

4. In a terza tappa, a forza di attritu mediu, u coefficient di attritu, u travagliu di attritu, etc., è u gradu di sliding SM sò ottenuti da a prova di attritu.

 

5. In u stadiu ⅳ, u modulu di tensile, u travagliu di tensione, etc. sò ottenuti da a prova di tensione, chì sò spressi cum'è a stretta LT.Valutazione cumpleta di i risultati di a prova: stile cumpletu CH = A * SF + B * ST + C * SM + D * LT U sistema uttene SF, ST, SM, LT ogni indice hè divisu in unu, dui, trè, quattru, cinque livelli. .Stile cumpletu hè a summa di i pesi di dolcezza, rigidità, liscia è strettezza, è i coefficienti A, B, C è D sò determinati in modu cumpletu secondu l'usu, u tipu è u materiale di u materiale.

 

Caratteristiche di u produttu:

 

1. Simulazione di l'imaghjini di e mani umane

 

2. A quantificazione di l'indicatori farà i risultati più scientifichi

 

3, operazione simplice, una sola macchina misurazione unica di più indicatori

 

4. Cumminazzioni di mudellu miccanicu è test fisicu

 

5, l'equipaggiu hè costu-efficace, dispositivu originale di alta precisione, alta precisione di cuntrollu, prestazione più stabile

Mandate u vostru messagiu à noi:

INCHIESTA ORA
  • * CAPTCHA:Per piacè selezziunate uChjave


Tempu di Postu: 14-Settembre-2022
Chat in ligna WhatsApp!