A funzione è u principiu di u tester di floculazione secca

Tester floculation secca hè usata à pruvà tissuti non-tessili, non-tissuti, tissuti medicale non-tissuti in u statu seccu di a quantità di patatine fritte fibre, pò esse tela cruda non-tessuti è altri materiali tessili esperimentu floculation secca.

1

Principiu di travagliu di u tester di floculazione à u statu seccu:

1. A mostra sottumette un effettu cumminatu di torsione è cumpressione in a casella di prova.Duranti stu prucessu di torsione, l'aria hè estratta da a camera di prova è e particelle in l'aria sò cuntate è classificate cù un contatore di particelle di polvera laser.

2, sistema sperimentale di pressione negativa (armadiu di sicurezza), u stratu internu di stampatura di trasfurmazioni d'acciaio inossidabile, spruzzatura di plastica strata esterna di piastra laminata à freddo, preservazione di u calore è ritardante di fiamma trà i strati interni è esterni.Dotatu di un sistema di scarico di u ventilatore è di un filtru hePA d'aria di entrata è di uscita per assicurà a sicurità di l'operatori.Software di operazione speciale, calibrazione di i paràmetri di u software, prutezzione di password d'utilizatore, prutezzione di rilevazione automatica di difetti.

3, l'attrezzatura hè aduprata per valutà a cundizione secca, a prova di floc di nonwovens, principarmenti adattata per i materiali protettivi medichi (foglia chirurgica, vestiti chirurgici, vestiti puliti, ecc.) materie prime utilizzate è ancu materiale di filtru è altri materiali tessili valutazione di prestazioni di lana. .

4, test, principiu di prova: u campionu in a casella di prova per sottumette una torsione è cumpressione di l'effettu cumpletu.Duranti stu prucessu di torsione, l'aria hè tirata da a camera è i risultati di a prova sò valutati cuntendu è classificà e particelle in l'aria cù un contatore di particelle di polvera laser.

Mandate u vostru messagiu à noi:

INCHIESTA ORA
  • * CAPTCHA:Per piacè selezziunate uCasa


Tempu di post: 19-Jan-2022
Chat in ligna WhatsApp!