Metudu di funziunamentu di u tester di penetrazione di sangue sinteticu di maschera

Drick Instruments Co., Ltd. implementa GB 19083-2010 Requisiti Tecnici per Maschere Protettive Mediche, 5.5 Rendimentu di Barriera di Penetrazione di Sangue Sintetica YY/T 0691-2008 Equipamentu di Protezione di Patogeni Infettivi Maschere Mediche Maschere Mediche Anti-Sintetica Penetrazione di Sangue Metudu di Test di Penetrazione di Sangue, iniezione orizzontale ) YY 0469-2011 Requisiti Tecnici per Maschere Chirurgiche Mediche Dispositivu di Testa di Penetrazione di Sangue ISO 22609: 2004 Equipamentu di Proteczione di Patogeni Infettivi Maschere Mediche di Testu Metodu di Test per Penetrazione di Sangue Sinteticu (Volume Fissu, Jet Orizzontale) ASTM F1862-07 Standard Test Method for Resistance U tester di penetrazione di sangue sinteticu di maschera DRK227 sviluppatu è pruduttu da standard cum'è Maschere facciali mediche à Penetrazione da Sangue Sinteticu (Proiezione Orizzontali di Volume Fissu à una Velocità di Cunniscenza) hè aduprata per determinà a resistenza di maschere mediche, maschere dispunibuli è altre maschere protettive à sintetici. U rendiment di penetrazione di spruzzi di sangue valuta a resistenza di e maschere à a penetrazione di sangue sinteticu, cunnisciutu ancu com'è tester di penetrazione di sangue sinteticu di maschera, tester di penetrazione di sangue sinteticu di maschera medica, tester di penetrazione di sangue sinteticu di maschera medica chirurgica, etc. cuncepitu cù un dispositivu di spruzzo di pressione constante, chì pò spruverà un certu voluminu di sangue sinteticu in un tempu cuntrullatu.

1

U metudu di funziunamentu di u tester di penetrazione di sangue sinteticu di maschera hè u seguitu:

1. Fix u sample nantu à u clip sample.Se a maschera hà arrughe, stendere e arrughe è fissate nantu à u clip di mostra per assicurà chì l'area di destinazione hè un materiale di una sola capa, è u centru di a mostra hè utilizatu cum'è l'area di destinazione di prova.Chiudere u specimen clamp.

2. Press u buttone "Start".À questu tempu, una certa quantità di sangue sinteticu hè spruzzata orizzontalmente à a maschera per esse pruvata daretu à u target di posizionamentu.A spruzzatura principia, è u relé di u tempu principia u timing.Dopu u tempu di spraying stabilitu, l'instrumentu ferma automaticamente a spruzzatura..

3. Press u buttone "Stop" à apre u titolari di mostra.In cundizioni di illuminazione adattate, inspeccione a superficia di vista di u specimenu per a presenza di sangue sinteticu.

4. Una prova hè finita.Sè avete bisognu di cuntinuà a prova, repite i passi 1-3 finu à chì tutti i testi sò fatti.

5. Dopu chì a prova hè finita, sguassate u residuu di sangue sinteticu in u tank di suluzione di prova, rimpiazzà cù acqua distillata, è pulite tutta a pipeline.Dopu chì a bocca spruzza acqua pulita, cuntinueghja à drenà tutta l'acqua pulita in u tank di suluzione di prova.Chiude a valvula di uscita in u compressore d'aria è spegne l'interruttore di putenza.Scrub the residual liquid pan, clean the work surface, and remove the distilled water in the test solution box.

Mandate u vostru messagiu à noi:

INCHIESTA ORA
  • * CAPTCHA:Per piacè selezziunate uAviò


Tempu di Postu: Aug-23-2022
Chat in ligna WhatsApp!