A diffarenza trà u statu di resistenza secca è u statu di resistenza à l'umidità testatore microbiale

Testu di prova di penetrazione microbiana in u statu seccu / u statu umitu Tester di resistenza à a penetrazione microbiana in u statu seccu / u tester di resistenza à i batteri in u statu seccu hè utilizatu per determinà a resistenza di i materiali à a penetrazione di batteri in particelle secche in a gamma di dimensioni di a caspa umana, quandu a prova hè realizata. , a mostra hè fissata nantu à un cuntainer.

U sistema di teste di penetrazione microbica di resistenza secca hè cumpostu da un sistema di generazione di fonte d'aria, un corpu di rilevazione, un sistema di prutezzione, un sistema di cuntrollu, etc. Metudu di prova di penetrazione microbica.

1

Caratteristiche di u Tester di Penetrazione Microbiale Secca:

1. Sistema sperimentale di pressione negativa, equipatu di sistema di scarico di fan è filtru d'alta efficienza per l'aria di ingressu è di uscita, per assicurà a sicurità di l'operatori;

2. U prugramma speciale di u funziunamentu, a calibrazione di i paràmetri di u software, a prutezzione di password di l'utilizatori, a prutezzione di rilevazione automatica di difetti;

3. Display touch di culore di alta luminosità di qualità industriale;

4. L'almacenamiento di dati di grande capacità, salvà e dati sperimentali storichi;

5. U discu export dati storichi;

6. L'armadiu hà una illuminazione d'alta luminosità integrata;

7. Interruttore di prutezzione di fuga integrata per prutege a sicurità di l'operatori;

8. A capa interna di l'armadiu hè fatta di l'acciaio inossidabile in tuttu, è a capa esterna hè una piastra laminata à friddu spray-coated, è i strati interni è esterni sò insulati è ignifughi.

U tester di penetrazione microbica di a barriera d'umidità hè utilizatu per determinà a prestazione di drappi chirurgici medici, vestiti chirurgici è vestiti puliti per resistere à a penetrazione di batteri in liquidi quandu sò sottumessi à attritu meccanicu (a prestazione di barriera contr'à a penetrazione di battìri purtati da liquidi quandu sò sottumessi à a forza meccanica). frizione).

U principiu di prova di u tester di penetrazione microbiana di barriera di umidità:

1. Mettite u pezzu di prova nantu à u petri di agar, mette una fetta bacteriana di a stessa dimensione nantu à u pezzu di prova, copre cù un pezzu di film di polietilene d'alta densità cù un spessore di circa microni standard, è utilizate un anellu d'acciaio cònicu. per sigillà u materiale di trè strati (test U materiale hè centru sottu à u fogliu bacterial, è a film di polietilene d'alta densità hè sopra) appiccicatu inseme.

2. Pone u kit d'anellu nantu à l'agar petri dish nantu à u turntable.U dito di prova agisce nantu à u materiale in una manera chì si pò spustà nantu à tutta a superficia di u petri, cusì chì u materiale hè sottumessu à l'effettu cumminatu di pressione è attritu.

3. Stu simula u pussibbili stress di u materiale barriera è a penetrazione di i microorganisms in cundizioni umidi in u prucessu di applicazione attuale.I microorganismi nantu à a foglia bacteriana penetranu in u materiale di prova è migranu à a superficia di u mediu agar.A prestazione di penetrazione di u materiale di prova pò esse valutata quantitativamente cultivendu a piastra d'agar è cuntendu e culunie.

U principiu di travagliu di u tester di penetrazione microbica di a barriera di umidità:

I batteri ponu penetrà in i materiali di scherma cù particelle organiche o inorganiche secche, cum'è caspa chì porta bacteriale o vestiti puliti, o attraversu materiali di imballaggio durante l'almacenamiento.U strumentu pò esse usatu per determinà a resistenza di i materiali à a penetrazione bacteriana nantu à particeddi secchi in a gamma di dimensioni di a caspa umana.

Mandate u vostru messagiu à noi:

INCHIESTA ORA
  • * CAPTCHA:Per piacè selezziunate uCar


Tempu di post: 31-aug-2022
Chat in ligna WhatsApp!