U mantenimentu di e parti vulnerabili di a macchina di prova di tensione elettronica d'alta precisione ùn deve esse ignorata

A struttura di a macchina di prova di tensione elettronica d'alta precisione hè relativamente complicata.Testa principalmente e proprietà meccaniche di i materiali industriali.Dopu chì ogni strumentu hè adupratu per un bellu pezzu, per via di i danni di certi pezzi di usu, tuttu u prucessu di prova ùn pò micca cuntinuà, chì ci impone di pagà una attenzione particulari à u mantenimentu di sti pezzi di usu durante l'usu.

1. Motore

U mutore hè a fonte d'energia di tutta a macchina di prova.Sè a freccia di a macchina hè troppu altu, pruvucarà a temperatura di l'instrumentu per aumentà, chì hè prubabile di causà malfunzionamentu di u strumentu.Per quessa, ci vole à prestu attenzione particulari à u prucessu di usu.

2. Lamiera

Sheet metal hè a film protettiva esterna di u strumentu.In u prucessu di applicazione, inevitabbilmente pruvucarà graffi è altre ferite à l'instrumentu.Deve esse riparatu in u tempu per evità a corrosione di a foglia.Durante u trasportu, una cura particulare deve esse presa per evità a deformazione seria di a lamiera per via di fluttuazioni è scontri.

3. Accessori

A macchina di prova di tensione elettronica di alta precisione fissa u campione di prova.Duranti l'esperimentu, diversi campioni devenu esse rimpiazzati, perchè a forza di clamping di l'attache cambierà per via di l'usura.L'accessori sò generalmente fatti di materiali metallici.In u prucessu di usu à longu andà, a ruggine è a corrosione pò esse, per quessa, una attenzione particulari deve esse pagata.

4. Sensor

In i cumpunenti ilittronica di u sensoru, i cumpunenti chì eranu propensi à prublemi urigginariamenti, u fallimentu generale hè una seria di reazzioni in catena causata da forza spirimintali eccessiva, cum'è colissioni, etc., chì ritardanu u funziunamentu di a macchina spirimintali, allora. u sensoru deve esse rimpiazzatu.

A prova di tensione di a macchina di prova di tensione elettronica di alta precisione hè unu di i metudi principali di prova di forza meccanica di materiale industriale.Durante a prova, l'accuratezza di e dati deve esse garantitu.Dunque, l'operatore deve esse attentu à i quattru punti sopra in u funziunamentu di ogni ghjornu, prutegge l'instrumentu è assicurà u prugressu lisu di a prova.

Mandate u vostru messagiu à noi:

INCHIESTA ORA
  • * CAPTCHA:Per piacè selezziunate uCori


Tempu di post: 12-ghjugnu-2020
Chat in ligna WhatsApp!