Nozione di sustegnu è serviziu

I, Norme di serviziu
Ake u cliente cum'è u centru, per furnisce un serviziu cumpletu è di alta qualità per u cliente, a satisfaczione di u cliente hè l'unicu standard per misurà a qualità di serviziu.

II 、 Garanzia di serviziu Drick

1.U stabilimentu di agenzie specializate- u serviziu di u clientedipartimentu

Avemu stallatu servizii specializati, dipartimentu di serviziu di u cliente, rispunsevuli di accettà a dumanda di serviziu di u cliente, urganizà u persunale di serviziu di u cliente per fà i servizii in cunfurmità cù e prucedure di serviziu, per assicurà chì i clienti ricevenu un serviziu di qualità.

2.Supervisione di serviziu
Per assicurà a qualità di serviziu, stallate una colonna "lagnanza" in u situ web, u cliente à u dipartimentu di serviziu di u cliente per surviglià u travagliu, per assicurà chì u travagliu di u dipartimentu di l'esekzione di u serviziu di u serviziu di u travagliu cuntinuu.
3. Migliuramentu di u serviziu
Mensili, trimestrale, i prublemi statistiche di u dipartimentu di serviziu di u cliente in u prucessu di serviziu, inseme cù i dipartimenti pertinenti, analisi, misure currettive, preventive, per evità una situazione simile da accadutu di novu, è migliurà constantemente u livellu di serviziu.

4.Prima dumandate u sistema è a persona rispunsevuli di u sistema
Ogni impiigatu di a cumpagnia hà ricivutu una chjama di u cliente, a priscinniri di s'ellu u so propiu travagliu di travagliu, deve risponde rapidamente, è tandu u prublema hè registru detallatu, feedback à u dipartimentu di serviziu di u cliente in una manera puntuale, ùn lasciate micca chì u cliente chjama seconda volta;persona designata, è seguimentu puntuale, guarantisci i prublemi di i clienti in modu efficau pò risolve rapidamente è efficacemente.

5.U stabilimentu di a rùbbrica FAQ
Stabbilisce è aghjurnà a rùbbrica FAQ, u trattamentu di i prublemi cumuni in u prucessu di serviziu di cullizzioni, per chì i clienti in ogni mumentu, è migliurà continuamente a capacità di trattà i prublemi.

Mandate u vostru messagiu à noi:

INCHIESTA ORA
  • * CAPTCHA:Per piacè selezziunate uBandiera


Tempu di Postu: Nov-03-2017
Chat in ligna WhatsApp!